بسمه تعالی

من کنت مولا فهذا علی مولا؛ غدیر تجلی‌گاه نور خدا بر زمین و روز بیعت و میثاق است؛ روزی که علی (ع) می‌آید تا ابراهیم‌ وار بت‌های زمانه را درهم شکند و مسیر نبوت را هموار و امامت را متجلی سازد.

غدیر، سرچشمه همیشه زلال ولایت و عید سعید غدیر نیز فرصت و بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نمائیم.

اکنون که پرچم مقدس ولایت‌فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالی قدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه ای مدظله‌العالی است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم‌له اعلام داشته و بار دیگر پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام برداریم.

اینجانب فرا رسیدن این عید سعید و فرخنده را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است به عموم مردم مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار استان فارس به ویژه فعالین بخش کشاورزی این استان و کارکنان خدوم جهاد کشاورزی این استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند دل‌های ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی(ص) گرداند؛ ان شاءالله.

سلامتی و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

مجتبی دهقان پور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس