به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مسعود عدل طلب در دیدار با مجتبی دهقان پور رئیس این سازمان تصریح کرد: کار بسیار بزرگی پیش رو داریم، یک تاخر 50 ساله هم نسبت به اتاق های اصنافی که در بخش صنوف دیگر و تجارت تشکیل شده است داریم.
این مقام مسئول با بیان اینکه قانون نظام صنفی سال 52 مصوب شده اما برای بخش کشاورزی به صورت تخصصی از سال 97 با ابلاغ هیات دولت وارد فضای اجرایی و عملیاتی شده است، افزود: استان فارس یکی از استان های خیلی خوب و پیشرو در استقرار ساختار جدید اتاق اصناف است.
وی با تاکید بر اینکه در استان فارس از برنامه عملیاتی اجرای قانون مذکور عقب نیستیم و بسیار خوب کار شده است، اظهار کرد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی به شمار می آید و به عنوان متولی و مجری این پروژه در بالاترین سطح استان این مسئولیت را بر عهده دارد.
او با اشاره به اینکه برای اعتبار بخشی پروانه های اتاق اصناف رایزنی های مستمر و متعددی با دستگاه ها و وزارتخانه در حال انجام است، ابراز کرد: امیدواریم با حمایت های خوبی که در استان فارس انجام می شود تا پایان سال حدود 70 درصد هدفگذاری های انجام شده محقق شود.