به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز، محمد میرزایی در پایان عملیات امحاء مزارع آلوده تصریح کرد: از تمامی عوامل و دستگاه های دخیل در انجام اقدام قاطع و برخورد با متخلفین و تضمین سلامت عموم مردم جامعه به طور جد تقدیر و تشکر می نمائیم.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اقدام مذکور با تدابیر از پیش تعیین شده در نظم و امنیت کامل و با کوشش یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان شیراز به انجام رسید، اظهار کرد: برخورد با متخلفین و امحاء این سطح گسترده از مزارع جو به دلیل تهدید جدی سلامت مردم، گریز ناپذیر بوده است.
او با بیان اینکه اجرای دستورات قضایی با حضور نماینده دادستان محترم اجرایی شده است، ابراز کرد: به تمامی متخلفین پیش از انجام کشت اخطارهای لازم داده شده بود اما متاسفانه علی رغم برخورد سابق با این نوع کشت های متعارف، متخلفین به دلایل مختلف از جمله سودجویی، اقدام به انجام کشت و استفاده از فاضلاب خام و پساب ها کرده اند.
میرزایی با تقدیر از حمایت های نهاد های امنیتی و نظارتی در جهت برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه یادآور شد: همانگونه که تولید محصول سالم و با کیفیت مورد حمایت نهاد های متولی است، هر نوع تولید محصول ناسالم نیز کاملا پایش و به طور جدی با آن برخورد می شود.