متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
15تیر ماه 1403 با خلق حماسه ماندگار مردم فهیم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد.

مردم استان فارس به مانند ایرانیان سرافراز، با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس جمهور گام محکم و استواری در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

این انتخابات نیز همانند دیگر عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد به تأسی از نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره میزان رأی ملت است و صیانت از آراء مردم، امانت و حق‌الناسی است که هیچ‌گاه خدشه‌ای در آن راه نخواهد یافت.

استان فارس رتبه دوم تولیدات کشاورزی کشور را دارا بوده و قطب کشاورزی کشور می باشد و از استان‌های اثرگذار در توليد، اشتغال و امنيت غذايي كشور است. در این راستا، سازمان جهادکشاورزی فارس خود را ملزم به پیاده‌سازی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه هفتم توسعه و تحقق شعار سال و برنامه های وزارت جهادکشاورزی می داند و از ظرفیت کلیه فعالان و کنشگران بخش برای تعالی سازمانی و نیل به اهداف بالادستی مرتبط با حوزه کشاورزی استفاده خواهد کرد. اینجانب؛ انتخاب جناب آقای دکتر پزشکیان با رأی مردم عزیز ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و آرزوی توفیق و بهروزی ایشان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

مجتبی دهقان پور
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس