محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس، در جلسه مدیران ستادی این سازمان ضمن تبریک در آستانه قرار گرفتن هفته دولت گفت: 81  پروژه در  بخش کشاورزی در این استان، با اعتبار 213 میلیارد و 586 میلیون و600 هزار تومان با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 451 اشتغال جدید در استان ایجاد شده و 9 هزار و 540 خانوار از خدمات این پروژه ها بهره‌مند می‌شوند.

قاسمی تصریح کرد: از 81 پروژه مذکور 19 طرح در زمینه باغبانی، 11 طرح صنایع غذایی و تبدیلی، 8 طرح درزمینه امور دام،  5 طرح در بخش  آب و خاک و امور فنی مهندسی، 5 طرح در زمینه امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم و در زمینه های شیلات و ترویج هر کدام یک طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس در ادامه  با اشاره به پروژه‌های مرتبط به دستگاه‌های وابسته نیز اظهار داشت: اداره کل امور عشایر 25 طرح و سازمان تعاون روستایی 6 طرح افتتاح خواهند کرد.

قاسمی در ادامه خاطر نشان کرد: علی رغم تحریم‌های پی در پی  پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همه هجمه سازی ها، کشور ما توانسته است به موفقیت های بسیاری در حوزه‌های مختلف دست یابد که این موفقیت ها حاصل رشادت‌های رزمندگان و شهدا در پیروی از ولی فقیه و توکل به خدا است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران و فضا سازی منفی توسط دشمنان با هدف کاهش اعتماد به نفس مردم، به لزوم ارائه دستاورد‌ها، در جهت تنویر افکارعمومی و افزایش روحیه امید در جامعه تاکید کرد.

 قاسمی گفت: به منظور بزرگداشت هفته دولت، همچون سال های گذشته، دیدار با خانواده معظم شهداء، تجلیل از کارمندان نمونه  و حضور فعال در نمایشگاه توانمندی، عملکرد و دست آوردهای دولت در دستگاه های اجرایی از جمله فعالیت های شاخص در این هفته می باشد ومردم عزیز و به ویژه بهره برداران ارجمند بخش کشاورزی می توانند با توجه به حضور مدیران و کارشناسان زبده این سازمان در این نمایشگاه، مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و در صورت نیاز به راهنمایی از نظرات آن ها بهره‌مند شوند و نیزبا دست آوردها و عملکرد این سازمان در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید بیشتر آشنا شوند.