حجت الاسلام و المسلمين قائمي در اين نشست گفت: حمايت از عوامل و كارگزاران گزينش با توجه به سختي كار، كمبود نيرو ، تعدد پرونده هاي معرفي شده و حجم كار موجود در هسته گزينش فارس بايستي توسط مديران و مسؤلان بالا دستي صورت بگيرد.

  اين مقام مسؤل گفت : كار گزينش، كار حساس و محرمانه اي است و هر فردي را به واسطه اينكه دايره انتخاب محدود است نمي توان در اين هسته مشغول بكار كرد و لذا افرادي كه شبانه روز مشغول كار هستند حقيقتاً كار بسيار بزرگي انجام مي دهند و بايستي جهت تقويت انگيزه افراد و حمايت از هسته، بسته هاي حمايتي براي كارگزاران و عوامل گزينش در نظر گرفته شود و حق آنان ادا گردد.

  فردين زماني، مدير هسته گزينش با اشاره به هفته جهاد كشاورزي و نقش گزينش جهت انتخاب نيروي مؤثر در امنيت غذايي گفت: گزينش افراد متعهد و كارآمد بستر مناسبي براي حركت به سمت امنيت غذايي ايجاد مينمايد چرا كه رشد و پيشرفت ما در توسعه امنيت غذايي و ترويج فرهنگ مؤثر مرتبط با آن در گرو نيروي متخصص و كارآمد است.

  زماني گفت : انتخاب نيرويي متخصص و كار آمد حقيقتا كار سختي است و بررسي هاي گزينشي را زمان بر ميكند وليكن همكاران هسته گزينش در جهت تحقق اهداف سازماني كارها را جهادي پيش مي برند و همه ي موانع موجود از جمله كمبود نيروي انساني را با تلاش مضاعف خود كنار مي زنند و كما في سابق پشتيبان ارزش ها و برنامه هاي سازمان هستند.

  مدير هسته گزينش در پايان ضمن تشكر از قائمي، مسؤل حوزه نمايندگي ولي فقيه گفت : اميدواريم با حمايت هاي بي دريغ و هميشگي مسؤلين محترم سازماني گام هاي مؤثرتري در راستاي رشد و پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران برداريم .

 

 روابط عمومي مديريت هسته گزينش سازمان جهاد كشاورزي فارس