در یک نشست با اعطای حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس محمد صادق فانی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا منصوب و معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی  در استان فارس، نشست تکریم و معارفه مدیران اسبق و جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فسا با حضور محمد صادق صفرپور فرماندار ویژه این شهرستان، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، اعضای شورای اداری، مدیران عامل تعاونی ها، صنف کشاورزی و صنایع شهرستان فسا برگزار شد.

محمدی صفری کوچی در این نشست گفت: مهم نیست در چه سمتی قرار داریم، مهم این است که در هر پستی قرار می گیریم با روحیه جهادی در راه خدمت به مردم و سرافرازی کشور گام برداریم.

او افزود: ضرورت دارد که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای دست یابی به عزت و سربلندی این کشور، اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به جهان خارج بیش از پیش تلاش نماییم.

وی تصریح کرد: لازم است با استفاده از فرصت ها و بهره برداری علمی از آب و خاک، نهایت بهره وری را برای شکوفایی اقتصاد کشور دنبال کنیم.

در این نشست ضمن اعطای حکم فانی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان فسا از تلاش ها و خدمات ارزنده ناصر انصاری مدیر سابق این شهرستان که پیش از این به عنوان مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب شده است، تقدیر و تکریم شد.