کارگاه تخصصی حجاب و عفاف سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور تعدادی از خواهران همکار متفکر و تاثیر گذاردر بحث عفاف و حجاب سازمان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین قاسمی به صورت ماهیانه برگزار میگردد. در این جلسات خواهران در مورد وضعیت حجاب کارمندان به تفصیل بحث و گفتگو کردند و به این نتیجه رسیدند که اول از همه می بایست کلاس های آموزشی مستمر جهت ثبات اعتقاد افراد به حجاب و رسیدن به این مطلب که حجاب به عنوان یک نکته بسیار مهم مورد توجه است متقاعد شوند.

همچنین در مورد مدل تعالی اسلامی پوشش در سازمان  به تفصیل صحبت و مقرر شد اهداف عفاف و حجاب سازمان مطابق با مدل تعالی سازمانی طرح ریزی شود و اشاره داشتند جهت شرکت مستمر کارمندان در دوره های عفاف و حجاب می بایست روش های انگیزشی در نظر گرفته شود و مشاوره ی انفرادی به افراد متخلف در امر حجاب و عفاف داده شود.

خواهران باید در مورد آسیب های پوشش نامناسب در محیط اداری بدانند و در انجام کارهای مثبت اداری یک قدم جلو بیاییم و شعار ما جهت تعالی بخشی سازمانی پیشرفت رو به جلو باشد در همین راستا نقش افراد مشخص شود و افراد جهت کارهای مختلف گروه بندی شوند و از اعضای فعال بسیج جهت رسیدن به اهداف استفاده شود.