کلیه همکاران عزیز و بزرگوار روزه دار در سازمان جهاد کشاورزی برای شرکت در این روز همراه با دیگر اقشار مردم ولایتمدار دعوت بعمل می آید.

صهیونیسم با اندیشه تشکیل دولت یهودی زاده شد که با بروز و تشدید اختلافات و خیانت انگلیسی ها به اعراب و حمایت بی دریغ آنها از این غده شوم این دولت غاصب صهیونیسم بارور شد . امروز این دولت غاصب و این غده چرکین سالهاست که با تلاش بی وقفه برای خارج کردن مسأله فلسطین از اولویت جهان اسلام، همواره با بهره گیری از اختلافات برخی کشورهای اسلامی و ایجاد تروریسم تکفیری و بهره گیری از حمایت های بی دریغ رژیم مستکبر آمریکا و خیانت مرتجعین منطقه به کشتار خونین مردم بی گناه فلسطین و تعرض به حقوق حقه این مردم مشغول و از هیچ ظلم و ستم و تعدی فروگذار نیست .

امروز که فریاد استغاثه و حق طلبی این مردم دربند بلند است بر هر مسلمانی لازم است به حکم ایمان در کنار آنان مانده و از این فریادهای مظلومانه دفاع کند . فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس که زمان فریاد بر سر این دشمن قسم خورده اسلام است می طلبد به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره ) و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( دامت برکاته )پاسخ و در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت و مبارزه خود با استکبار و ظلم را به نمایش گذاشته و از این پاره تن اسلام و ملت مظلوم فلسطین دفاع کنیم .

کلیه همکاران عزیز و بزرگوار روزه دار در سازمان جهاد کشاورزی برای شرکت در این روز همراه با دیگر اقشار مردم ولایتمدار دعوت بعمل می آید .

حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

روابط عمومی حوزه