در راستای هم اندیشی و جمع آوری ایده ها و نظرات مختلف امور فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی سازمان به همراه همکاران این اداره به اداره شیلات استان رفت و با مدیر این اداره مهندس فلاحی دیدار نمود.

در این نشست قاسمی ضمن تشکر از تخصیص وقت مدیر شیلات گفت: این نیاز بسیار احساس میشود که ما متوجه شویم از مجموعه ی ما و حوزه نمایندگی ولی فقیه در راستای امور فرهنگی ادارات مختلف چه درخواست ها و نیاز هایی دارند. وی عناوین مختلف کاری در اداره امور فرهنگی را باز نمود و بالاخص به اهمیت کمک به بازسازی عتبات عالیات و همچنین ستاد اربعین به منظور اتحاد و محور قرار گرفتن اباعبداله در جامعه ی شیعی پرداخت.

پس از آن مهندس فلاحی مدیر شیلات جهاد کشاورزی استان فارس نیز ضمن تایید نظرات حجت الاسلام قاسمی گفت: تجربه و حس و روحیه ی هیئتی با کمک شهدا در برگزاری مراسم محرم نشان داد که هم موفق بوده هم باعث الفت دلها و دوری از منیت ها شد ما باید روحیه ی هیئتی را افزایش و ترویج داد که خود نمونه ی بارز روحیه ی جهادی و فرهنگ و مدیریت جهادی است که در همین برنامه ها مدیران با فعالیت نشان دادند که روحیه جهادی در مدیران نمونه الگوی جهادی است که باعث تقویت روحیه ی مالکیت نسبت به مجموعه شده و میتواند تداعی و یادآور  روحیه ی جهادی در اوایل تاسیس جهاد باشد.

شاید نیروهای جدید الاستخدام ندیده باشند اما میتوان آن روحیه را مجدادا بازسازی نمود این روحیه ی جهادی برای حل مشکلات کار آمد است. فلاحی افزود: می بایست برای فعالیت ها چهارچوب تعریف و تعیین گردد نه برای تعیین اشخاص. باید برای هر فعالیت پارامترهایی تعیین گردد که قابل سنجش باشد و قبل از آن شاخص ها مشخص گردد و پس از آن نقاط ضعف شناسایی و آموزش جهت نقاط ضعف صورت پذیرد.

وی همچنین پیشنهاداتی ارائه داد و ابراز امیدواری نمود که بتوان با جمع آوری پیشنهادات بتوان قدم های بلندی برداشت.