جلسه رابطین عقیدتی و امورفرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور رابطین و همکاران اداره آموزش عقیدتی و امورفرهنگی برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین قاسمی ضمن خوش آمد و تقدیر و تشکر از همکاران حاضر در جلسه ابراز امیدواری کرد با ادامه ی این جلسات و هماهنگی ها بتوان قدم های بلندتری در جهت امورفرهنگی برداشت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز به تدریس دوره نماز پرداخت و در رابطه با آثار نماز و ارتباط نماز با دیگر مباحث و همچنین راه های تکمیل، شیوه های دعوت، نماز و خانواده و اسرار نماز مباحث ارزنده ای ارائه نمود.

پس از این دوره، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی رییس اداره ی آموزش عقیدتی و امور فرهنگی گفت: مسئولیت برزرگی داریم همانطور که بیمار به پزشک مراجعه می کند و بر اساس دستور دکتر عمل می شود روح افراد نیز نیاز به موعظه دارد. امروز فعالیت در خصوص حضور همکاران و ایجاد بهترین شرایط برگزاری نماز جماعت وظیفه ی ماست و از هرگونه پیشنهاد سازنده ای استقبال می کنیم  بعد از نماز اهمیت به مباحث اخلاقی و درگر شده اذهان همه ی همکاران با  امر به معرو.ف و نهی از منکر و شناخت منکرات هر مجموعه، آموزش، عتبات عالیات از وظایف رابطین خواهد بود.