راه‌اندازی کانون ارزیابی مدیران، طلیعه خدمت‌رسانی نوین در فارس

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: راه اندازی پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران این استان ، با هدف انتخاب مدیر شایسته طلیعه خدمت رسانی نوین است.

حجت الاسلام سید محسن قائمی در نشست افتتاح پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران این استان یادآورشد: شاخص انتخاب مدیران حلقه مفقوده‌ای بود که امروز با همت وزرات جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی فارس و با راه‌اندازی این پردیس به آن دست می‌یابیم.

قائمی در ادامه با اشاره به این‎‌که در روایات امامان معصوم است که منصب امامت، امانت خدا نزد امامان است و هر امامی باید امانت امامت را به امام بعدی بسپارد، تصریح کرد: مدیریت در جامعه اسلامی نیز امانت بوده و امانتدار قطع به یقین باید برای ارتقای مسئولیتی که به عهده گرفته کوشش کند و در زمان لازم این ودیعه را به شکل عالی و متعالی به فرد شایسته‌تر تحویل دهد.

این مقام مسئول با بیان این‌که مدیریت در جامعه اسلامی خدمت است نه حکومت، هدایتی است نه تحکمی، افزود: مدیر باید با مشورت، همفکری ،هدایت و روشنگری مجموعه زیر نظر خود را به سمت تعالی پیش ببرد.

مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس در پایان تاکید کرد: پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران این استان با هدف شناسایی نقاط ضعف مدیران فعلی و تبدیل به نقاط قوت و همچنین پرورش مدیران آینده در جهت خدمتگزاری بهتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی راه اندازی شده است.