تعدادی از روحانیون ناظر شرعی کشتارگاه ها با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس دیدار و گفتگو نمودند. در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام شهوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان فارس به بیان مسائل این روحانیون پرداخت و افزود: ناظرین ذبح شرعی با کمترین توقع بیشترین کار آنی را دارند و در صدد این هستند که طبق فرموده ی کلام الهی، غذای حلال سر سفره ی مردم برده شود.

شهوندی همچنین بر اعزام ناظرین ذبح شرعی از طریق معرفی حوزه نمایندگی اشاره داشت و گفت با انتصاب مسئول جدید حوزه  این روند سرعت بیشتری گیرد. وی در پایان با اشاره به دیدار فصلی ناظرین با حجت الاسلام والمسلمین قائمی بر برپایی کلاس های آموزشی برای ناظرین و ذابحین نیز تاکید کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و خیر مقدم به حضار اظهار داشت: کار نظارت شرعی شما جز مشاغل سخت محسوب می شود و باید این موضوع مدنظر کشتارگاه قرار گیرد. بحث شرعیات و حفظ شئون اسلامی در غذای مردم بسیار سخت و دشوار است لحظه ای غفلت نمی پذیرد.

وی همچنین از پیشنهاد جلسات بیشتر و مرتب با ناظرین استقبال کرد و بیان داشت این نیاز احساس می شود و در این جلسات هم موارد و مشکلات مشترک بیان می شود هم اینکه رابطه ای بیشتر بین ناظرین و حوزه برقرار است و در دراز مدت می توان مشکلات را رفع و فصل نمود.

قائمی در خاتمه با اشاره به امسال و چهلمین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: شما روحانیون علاوه بر وظیفه نظارت باید در مجالس عمومی که حضور دارید نسبت به بیان موفقیت های چهل ساله نظام و مقایسه آماری آن با مردم صحبت کنید تا به شعار سال که افتخار به گذشته و امید به آینده است عمل شود.

در پایان نیز ناظرین ضمن معرفی خود و محل خدمت به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.