جلسه کمیته روستایی و عشایری مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با ریاست حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان برگزار گردید.

در این جلسه که معاونین سازمان و مدیران حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین قائمی گفت: دشمنان این نظام در آرزوی تخریب انقلاب هر روز امروز و فردا میکنند و دست از تلاش برنمی دارند، اما همه میدانند که این نظام پیروز بوده و موفقیت های بسیاری داشته است و ما نیز انقلاب کرده ایم برای استقلا و این پیشرفت ها. نمی گوییم که امروز مدینه ی فاضله ایم اما حتی خود دشمنان نیز نسبت به این موفقیت ها و حفظ استقلال نظام و قطع وابستگی ها اذعان دارند.

بسیار هارهایی انجام شده است که هم بزرگ است و هم غرور آمیز اما تبلیغات و بازگوی آنچنانی نکرده ایم، امسال از شما مدیران درخواست داریم که این امر را محقق کنیم. در تریبون جشن های سال های گذشته  صحبتی از آمار و ارقام و مقایسه ی آماری گذشته و امروز صورت نپذیرفته اما امسال با توجه به چهلمین سال پیروزی انقلاب آمار و ارقام و مقایسه باید صورت پذیرد تا مردم و عوام از خدمات و پیشرفت ها آگاه شوند و توطئه مغرضان رو شود، جهت این امر از همه ی امکانات خود چه یدی و چه لسانی استفاده کنید.

در ادامه ی این جلسه معاونین، مدیران به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.