مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به جریان‌های مخالف نظام، گفت: بی‌تفاوتی نسبت به پیشرفت‌های نظام و عدم بازگویی آن‌ها نوعی همسویی با جریان‎های مخالف است.

شوری هستیم که به قدرت جهانی نه گفتیم و تاکنون استوار ایستاده‌ایم، تصریح کرد: توفیقات بسیاری در بخش کشاورزی، صنعت، پزشکی، آموزش و غیره داشتیم و افزود: توفیقات نظام را تبیین کنید چرا که نادیده گرفتن توفیقات کفران نعمت است و بر اثر کفران، نعمت از انسان گرفته شود.

حجت الاسلام قائمی با بیان تحریم‌های تحمیل شده علیه ایران، گفت: قطعا برای کشوری که به دنبال خوداتکایی است این مشکلات وجود دارد اما به فضل خدا و با همت شما مردم از گذر این تحریم‌ها نیز عبور خواهیم کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس در پایان با اشاره به این‎که پیشرفت‎ها و ترین‎های نظام را در همه زمینه‎ها بازگو کنید، تاکید کرد: باید مراقب باشیم در فضای مجازی مرعوب و تابع جو نشویم و کلاهمان را قاضی کنیم، آیا نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف توفیق داشته یا نه؟

قائمی در این سفر پس از حضور در این جمع همکاران جهاد کشاورزی شهرستان نیریز در برنامه هایی همچون حضور در فرمانداری شهرستان و جلسه شورای کشاورزی، دیدار با امام جمعه معزز شهرستان حضرت آیت اله فقیه، بازدید از کارخانه کنستانتره و فراورده های انار، مجتمع بسته بندی گوشت، نهالستان و گلخانه این شهرستان حضور یافت.