کارکنان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات،  در تاریخ 97/09/24 با نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس دیدار کردند.

به گزارش کارشناس روابط عمومی مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات: این دیدار در پی انتصاب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا قائمی به عنوان نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با هدف تجدید پیمان و استفاده از رهنمودهای ایشان در انجام وظایف حوزه فعالیت این مدیریت صورت پذیرفت.

قاسمی افزود: در این دیدار مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات،  از ایشان بعنوان یک روحانی جهادگر قدیمی یاد نمود و انتصاب شایسته ایشان را تبریک و تهنیت گفت. همچنین اظهار امیدواری نمود  رهنمودهای سازنده ایشان زمینه پیشبرد اهداف سازمانی دراین مدیریت گردد. همچنان که در سنوات گذشته نیز توصیه های نمایندگان ولی فقیه پیشین نیز، سرلوحه فعالیت های این مدیریت بوده است.

وی در ادامه گفت: حاج آقا قائمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و کارکنان مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهار داشت درب این دفتر همواره بر روی همه همکاران از جمله جمع حاضر باز است و توصیه نمود در شرایط فعلی که کشور تحت فشار های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است در حل مسائل و مشکلات پیش رو، با دقت، درایت، تعا مل و همدلی بیشتر عمل گردد.