در ابتدای سال 98 حجت الاسلام والمسلمین قائمی جهت تبریک سال نو و خدا قوت به شركت صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي استان فارس رفت و ضمن تبریک به همکاران این شرکت پای صحبت های مدیر عامل این شرکت نشست.

در این نشست صمیمانه مهندس مقصودی مدیر عامل این شرکت ضمن خوش آمد گویی گفت: شركت صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي یک شرکت سهامی خاص غیر دولتی است که دولت در آن 49درصد و بخش خصوصی 51درصد سهم دارد و دارای هیئت مدیره و مدیر عامل است که سال 84 به ثبت رسیده است و تسهیلات جهت تامین نهاده ها و چون خود بخش خصوصی و بهره برداران سرمایه گذار هستند تسهیلات معوقه ندارد.

این شرکت تاکنون در طرح های تسطیح لیزری، احیای باغات انجیر استهبان و توسعه آبیاری تحت فشار توفیقاتی بسیار قابل توجه و افتخار دارد. و همچنین در تجهیز مزارع پرورش ماهی و بهینه سازی مصرف در مزارع و گاوداری ها و... نیز تمام تلاش خود را نموده است.

پس از توضیحات جامع مهندس مقصودی، حجت الاسلام والمسلمین قائمی نیز ضمن تشکر از توضیحات وی افزود: این فعالیت های شما همان اقتصاد مقاومتی  و صدقه جاریه است که نه تنها سرمایه از بین نرفته بلکه افزایش یافته و بدون خطا و به صورت شرعی و قانونی در خدمت گذاری خود موفق بوده که می تواند یک الگوی کامل باشد که وقتی پاکدستی و عمل به شرع و بر اساس دستورات دینی باشد هم بازگشت سرمایه هست و هم حفظ آبرو.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در ادامه گفت: به عینه در این قسمت می توان دید که هنوز در مملکت افراد دلسوزی هستند که رفتارشان بر اساس دستورات مقام معظم رهبری است. خواست ما در حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز همین است که در جمع همکاران و بخش های تخصصی باشیم و ارتباط بین قسمت ها را ببینیم و با گفتن خدا قوتی خستگی را کم نماییم و شاید بتوانیم کمکی نیز انجام دهیم.