پس از دریافت نامه معاون محترم امور آموزشی و فرهنگی نماینده معزز ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی جهت بررسی، تغییر و ارسال مجدد طرح های الگویی موفق مدیریت جهادی جلسه هم اندیشی به همین منظور در دفتر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با حضور ایشان، معاونت برنامه ریزی سازمان و مسئول یا متولیان طرح ها برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سال گذشته با بررسی ها و داوری صورت گرفته هشت طرح به عنوان بهترین طرح های الگویی و موفق مدیریت جهادی به تهران ارسال گردید که بر اساس نامه مورخ 24 اردیبهشت سال جاری مقرر شد که طرح های ارائه شده تصحیح و از بین آن ها سه طرح به همراه مستندات جهت ارائه در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی ارسال گردد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قائمی به بیان اهمیت و تعجیل در این امر پرداخت و افزود تمامی شاخصه ها در این جلسه باید مدنظر قرار گیرد که یکی از مهم ترین آن ها دارای نو آوری بودن، الگویی و جامع بودن آن است.

در ادامه حجت الاسلام قاسمی رییس اداره آموزش عقیدتی سازمان به قرائت و تبیین دقیق شاخصه ها پرداخت و حضار نیز به توضیح و دفاع از طرح های خود پرداختند.

در خاتمه جمع بندی توسط معاون برنامه ریزی سازمان مهندس صبوری و حجت الاسلام والمسلمین قائمی صورت پذیرفت و 3 طرح باتفاق نظر حضار انتخاب و مقرر گردید توضیحات جامع به همراه مستندات هرچه سریعتر به تهران ارسال گردد.