اولین نشست ماهیانه روحانیون مسئول دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات تابعه و مدیریت ها در سال 98 در دفتر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان ضمن تبریک سال نو و همچنین اعیاد شعبانیه به اظهار تاسف از اتفاقات ابتدای سال در استان فارس، شیراز و استان های خوزستان، گیلان و لرستان پرداخت و تاکید کرد با دستورات نماینده معزز ولی فقیه باید همه توان را در همین ابتدای سال در کمک به هموطنان سیل زده به کار برد و روحانیون بایست کنار مردم و غمخوار و یاری رسان مستضعفین باشند.

تبلیغات خود را در جلب کمک های مردمی و همکاران به این مهم ادامه دهید و گزارش را جهت جمع بندی ارسال نمایید.

حجت الاسلام قائمی همچنین افزود: امسال با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدا در حرم امام مهربانی علی ابن موسی الرضا علیه السلام رونق تولید بسیار مرتبط به وظیفه جهاد کشاورزی و معیشت و امنیت غذایی است. در موضوعات مختلف بالاخص زکات محصولات زکوی توان مضاعف بگذارید تا بتوان به نحوی نسبت به رحمت الهی امسال شکر گذار باشیم.

ایشان در ادامه نیز فعالیت بیشتر و توان بیشتر را در تک تک وظایف و موضوعات حوزه بر شمرد و از بهترین ارسال کننده گزارش های عملکرد سالیانه سال 97 نیز تقدیر نمود.