در راستای اجرای دستورالعمل ارسالی از سوی معاونت محترم آب و خاک وزارت به شماره 9764/94/600 مورخ 24/11/96 جلسه ای با حضور رئیس محترم شرکت غله و رابط محترم عقیدتی اداره مذکور در خصوص موضوع زکات برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار "پرتو امید"، در این جلسه حجت الاسلام قاسمی سرپرست اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مطالبی در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، نماز و زکات و موارد استفاده آن را به اطلاع حضار رساند.
سپس در ادامه رستادرییس شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور گفت: از بدو ورود ایشان به مجموعه تمام اهتمام خود را در برپایی و احیای امر به معروف و نهی از منکر به کار بسته اند و اموری را در جهت تغییر و تجهیز و نوسازی نمازخانه و وضوخانه و همچنین تکمیل دکوراسیون داخلی نمازخانه به سبک اسلامی و ارائه راهکارها جهت جذب بهتر و بیشتر نمازگزار انجام داده اند.
وی در ادامه سخنان خود به موضوع زکات اشاره نمود و افزود: به دلیل عدم دسترسی به باغداران و کشاورزان به طور مستقیم متأسفانه امکان اخذ زکات از بهره برداران از سوی ایشان نمی باشد و در خصوص امر ستاد بازسازی عتبات نسبت به ارائه پوسترهای تهیه شده از سوی سازمان به ایشان اقدام گردید ضمن اینکه اقداماتی هم از سوی مسئولین ذیربط اداره کل غله صورت پذیرفته است.