رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری آئین شکر گذاری برداشت گندم و تجلیل از گندم کاران و مودیان زکات برتر در استان فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حجت الاسلام قاسمی گفت: به پاس شکر گذاری برداشت محصول گندم و تجلیل از کشاورزان و مودیان زکات برتر آیین جشن شکر گزاری برداشت گندم با همکاری جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی در سراسر استان فارس برگزار شد.

این مقام مسئول در ادامه در روستای جشنیان شهرستان بوانات افزود: این مراسم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از جمله حجت الاسلام جعفری رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی استان فارس، بهرامی مدیر کل امور عشایر استان فارس،دکتر نوعی مدیر جهاد کشاورزی، و تعدادی از مسئولین شهرستانی و جمعی از کشاورزان منطقه برگزار شد.

قاسمی اظهار داشت: این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از کشاورزان و دامداران از مودیان زکات نمونه تقدیر گردید. در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه دستاورد های زنان روستایی نیز برگزار گردید و پس از این آیین کلنگ زنی چند منزل مسکونی جهت ایتان و دیدار با ایتام تحت پوشش کمیته و همچنین خانواده شهید منا صورت پذیرفت.

شایان ذکر است در پایان مراسم از کشاورزان برتر در پرداخت زکات شهرستان با اهدائ لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.