همزمان با دهه مبارک کرامت و همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب  جشنی ویژه ی بانوان همکار در  سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و ادارات تابعه بر گزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این آیین حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با اشاره به ایام دهه کرامت و تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) به توصیف عظمت و اخلاقیات خانم فاطمه معصومه پرداختند.

وی همچنین در مورد اهمیت داشتن عفاف و حجاب در بین بانوانی که در عرصه های اجتماعی حضور دارند مطالبی بیان داشت و افزود: اگر اسلام به زن می گوید حجاب داشته باشد چون قصد دارد زن در جامعه حضور پررنگ تاثیر گذار داشته باشد، البته حضور انسانی و بدحجابی زن موجب فلج کردن جامعه می شود.

در ادامه ی این آیین ضمن توزیع کتاب چرا با حجاب شدم به قلم محمد رحمتی شهرضا و نشریه ی احکام عفاف و حجاب با نظر مراجع کلیپ مقام معظم رهبری در خصوص کرامت زن پخش شد و پس از آن مریم فرودی استاد فلسفه و اخلاق به بیان مطالب خود به پرداخت و افزود: عفاف ، لایه درونی و حجاب ، لایه بیرونی است .تنها جمع این دو عامل ، معادله مطلوب را نتیجه می دهد، حجاب یک شاخه ای  از درخت بنام « عفاف» است و  محدوده حجاب ، افکار ، رفتار،گفتار ، نگاه و پوشش است.

وی همچنین در خصوص مدیریت عقل و ثمراتش اظهار داشت: پوشش، کنترل آگاهانه غریزه جنسی و وسیله ایست برای جلوگیری ازافراط و تفریط در عواطف و غرائز و حیاء، خودکنترلی آگاهانه به منظور حفظ شأن و حرمت خویش است. غیرت نیز کوششی در جهت حفظ امور مهم و قابل توجه و بسیار پر اهمیت است.

گفتنی است در این جلسه مسابقه، قرعه کشی و مولودی خوانی شور قابل توجهی به مراسم بخشیده بود و در پایان از تعدادی از همکاران محجبه تقدیر به عمل آمد.