فرم یکسان و محجبه برای بانوان همکاردر سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

شورای تخصصی عفاف و حجاب سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور رییس اداره آموزش عقیدتی و امور فرهنگی این سازمان برگزار شد.

در این جلسه نجمه روشن ضمیر دبیر عفاف و حجاب سازمان در مورد دغدغه های درون سازمانی، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بلاخص چگونگی اجرای روپوش فرم در سازمان و راهکار های الزام بخشیدن آن برای همکاران سخن گفت و از بانوان حاضر در خصوص چگونگی نحوی اجرای طرح مانتو فرم از لحاظ رنگ و جنس نظر خواهی شد که همه به تفصیل در مورد آن اظهار نظر نمودند.

موضوع دیگری که در جلسه مطرح شد بحث اهمیت تفکیک سازی اتاق کارمندان زن  و مرد بود که زهره سجادیان به عنوان نماینده نظام آراستگی سازمان اجرای این طرح را با توجه به اطلاع از تمامی ظرفیت فضای سازمان کاملا قابل اجرا دانستند و از رئيس محترم اداره آموزش عقیدتی خواسته شد که جهت اجرای هر چه بهتر تفکیک سازی اتاق ها با مدیران مربوطه تعامل به عمل آید.

همچنین در این شورا مقرر گردید تا جهت یافتن ارتباط با رئیس صنف پوشاک در خصوص انتخاب بهترین تولیدی جهت سفارش مانتو سازمان و طراحی مدل مانتو  توسط متخصصین این امر به طوری که نشانه ای از جهاد کشاورزی در ظاهر مانتو دیده شود و حجاب کامل و شایسته در آن لحاظ گردد. از طرفی لازم است از  رابطین عفاف و حجاب شهرستان ها در مورد رنگ و مدل نظرخواهی به عمل آید.