مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع به نوعی کل سازمان است که با مجموعه ی نیروها سر و کار دارد، اگر بهترین ایده های خلاق را داشته و بهترین امور را رقم زده باشیم ولی نیروی شایسته را پرورش ندهیم کار متوقف خواهد شد، این معاونت در تشابه به بدن مانند سر نسبت به کلیه ی اندام بدن است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی در جلسه تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: نحوه ی خدمات رسانی جهاد کشاورزی با توجه به ارتباط مستقیم با مردم و دارا بودن حیطه وسیع، کار در سازمان را به مراتب سنگین تر از سایر ادارات کرده است.

 این مقام مسئول بیان کرد: این سازمان به خود می بالد که دارای نیروهایی است که هرجا و هر وقت که نیاز باشد پا به کار و آماده به خدمت هستند. این نیروها به طور شایسته با به کار بردن تمام توان به خدمت می پردازند.

وی تصریح کرد: عاقبت به خیری یعنی شروع تا پایان شایسته ی یک مسولیت به نحوی که مسئول سخت پذیرای تعهداتش شود و در پایان از رفتن او دیگران ناراحت باشند، کار در خانواده جهاد کشاورزی باید سرلوحه ی تمام امور کارکنان باشد  همانطور که در راس امور نیرویی است که خود هم علمی است هم دارای تعهد و این نکات به بهترین شکل رعایت می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی اظهار کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید تمام تلاش خود را در جهت اهداف سازمانی که ارتقاء جنبه‌های علمی و عملی کار است به کار گیرد و این نکته بسیار حائز اهمیت است .

به گفته وی مجموعه ای تعالی می یابد که  ابتدا به تقویت نیروی های خود بپردازد و سپس کار طلب کند در این صورت موفق خواهد بود، باید تمام تلاش برای تقویت رفاه همکاران انجام گیرد تا در نتیجه آن همراه با تقویت روحیه ی همکاران چرخ خدمت ‌رسانی در سازمان بهتر و سریع‌تر به حرکت در آید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با تشکر از کاووس کیانی برای مدت تصدی پست معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، گفت: مهدی صادقی نیز از مدیران خوش نام و با سابقه این سازمان است که امیدوارم با جدیت در پست جدید خود همچون گذشته نسبت به ارائه خدمات ارزنده تلاش نماید.