به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، کارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس همراه با ریاست سازمان دکتر محمد مهدی قاسمی، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین، مدیران کل ادارات وابسته و مدیران و روسای ادارات این سازمان همگام با مردم ولایت مدار استان فارس با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 9دی باردیگر با مقام عظمای ولایت بیعت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی در حاشیه ی این راهپیمایی دفاع از ولایت گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از حرکت های مردمی در پشتیبانی از نظام و ارزش های آن بوده است. 9دی نیز در سال 1388 در پی بهانه ای به نام انتخابات بود، انتخاباتی که همیشه در کشور انجام شده و نشان دهنده ی دموکراسی و مردم داری نظام بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان همچنین اظهار داشت: به بهانه ی انتخابات بسیاری از کسانی که ادعای انقلابی بودن را در قبل و بعد از انقلاب داشتند و سابقه ی زندان در رژیم سابق را داشتند در این امتحان مردود شدند که این نشان دهنده ی این است که بصیرت هرجا نباشد حتی بزرگان نیز به خطا می افتند، به تعبیر مقام معظم رهبری 9دی یک خیزش مردمی بود در جهت جواب به کسانی که به ارزش های متعالی نظام و دین توهین کردند. زمانی که مردم با این اهانات مواجه شدند کاملا دست بیگانگان را خواندند و فهمیدند کلیه ی این حرکات از واشینگتن و تل آویو هدایت میشود پس به میدان آمدند و با حضورشان در 9 دی این نطفه ی فتنه را از داخل خفه کردند و این نشاندهنده ی این است که نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام پویاست، نظامی است که هروقت بخواهد به آن خدشه ای وارد شود مردم خود وارد شده و از هرگونه خدشه ای جلوگیری می نمایند و ولایتمداری و دینمداری خود را به عرصه ی ظهور می گذارند.