در این دیدار صمیمانه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین بحرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تشکر از حضرت آیت اله موحد جهت تخصیص وقت، گفت با توجه به خدمات ارزشمند جنابعالی از بدو تاسیس جهاد سازندگی و علاقه مندی کارکنان به شما بر اساس برنامه های کلی حوزه کما فی السابق روحانیون و حوزه نمایندگی در حال خدمت می باشند.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس حضرت آیت اله موحد ضمن خوش آمد گویی و تبریک و تهنیت سال جدید و ماه رجب اظهار داشت در شکل گیری این انقلاب و روند آن در ابتدای پیروزی هیچ کس برای دنیا نیامده بود برای همه یک نکته بسیار مهم بود و آن حفظ استقلال همراه با دین بود. توجه داشته باشید که اگر انسان درستکار شد مردم او را دوست خواهند داشت، روحانیت نیز اگر خلوصش گرفته شد ضربه می خورد و انقلاب را جز از این راه نمی توان شکست داد.

نکته دیگر در سازمان جهاد کشاورزی اینکه با توجه به نظر رهبری محل را نباید خالی کرد چون نیاز و روحیه دینی و انقلابی همکاران نیز همین است. روحانیون دقت کنند بدون مطالعه صحبت نکنند، ائمه جماعت جهاد باید کسانی باشند که نماز آن ها تاثیر داشته باشند، صحت عمل را رها نکنید.

وظیفه ما این است که خطا نکنیم و کسی از ما خطا نبیند در همین راستا دو چیز را همیشه رعایت کنید صداقت و مردانگی. صداقت یعنی به هر کس راست بگویید و مردانگی یعنی اینکه خوبی را بگویید حتی اگر نظر همه نباشد. وقتی کسی خوب است باید گفت.