مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: حضرت فاطمه معصومه الگویی تمام عیار برای دختران و بانوان ایران است.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سید محسن قائمی افزود: یکی از مسائلی که همیشه تاکید داشته ام که می تواند به عنوان یک حلقه ی مفقوده مورد نظر داشت این است که ظرفیت عظیمی از خواهران را در سازمان داریم که در بعضی موارد این ظرفیت مغفول مانده و نیاز به جلسات بیشتر با خواهران جهت تشکر از زحمات و هم بررسی مسایل و مشکلات آنان است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت شروع آن با میلاد کریمه ی اهل بیت و روز دختر و خاتمه ی آن با میلاد افتخار و نگین کشور حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التهیه والثنا نامیده شده است، تصریح کرد: روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ نیز که برکت و عطر شهر شیراز و استان فارس از وجود مبارک ایشان است با فرزندان واجب التکریم حضرت موسی بن جعفر دو چندان مزین شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: معنای لغوی کرامت یعنی دوری از پستی و فرومایگی، کسی که منزه و پاک است کریم نامیده می شود،  کرامت در مقابل پستی و دنائت است و کسی به این مقام خواهد رسید که به اوج تقوا و خود سازی رسیده باشد.

وی بیان کرد: اهل بیت علیهم السلام بالاخص فرزندان حضرت موسی بن جعفر که زینت بخش ایران اسلامی هستند مظاهر کرامت هستند چون مظهر پاکی، تقوی و انسانیت اند و به این جهت این دهه را دهه ی کرامت نامیدند که شروع آن با یک بانوی نمونه که در حمایت از ولایت تمام کمال خود را فدا نمود و مامن ما در شهر مقدس قم است و از این جهت که در حمایت از ولایت جانفشانی ها نمود و با قدرت پای ولایت ایستاد ایشان را زینب ثانی نیز می نامند.

قائمی تاکید کرد: حضرت فاطمه ی معصومه یک الگوی تمام عیار برای دختران و بانوان ایران اسلامی است که با توجه به فضایل ایشان می توان به اوج رسید و در بالاترین جایگاه انسانی و تقوا قرار گرفت.

مراسم روز دختر با رعایت موارد بهداشتی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور خواهران این سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان برگزار شد