دهه سراسر نور امامت و شروع آن با عيد بزرگ قربان و خاتمه ی آن با عید ولایت غدير در سازمان جهاد کشاورزی شور و حالی زیبا بخشید.

در شرایط کنونی با توجه به رخوت بیماری کنونی و مسایل مرتبط با آن اداره ی امور فرهنگی و توسعه ی ارزش های اسلامی این سازمان اقدام به برگزاری برنامه هاي متنوع در این دهه ي مبارك نمود.

**توزيع متن خطبه ي غديريه در فضاي مجازي و كارتابل همكاران به عنوان مسابقه ي كتابخواني و ارسال لينك مسابقه و سوالات آن در فضای مجازی و اتوماسیون اداری ویژه ی همکاران و خانواده های آنان.

این مسابقه از پنج بخش اول خطبه با عناوین بخش اول خطبه غدیر: حمد و ثنای الهی، بخش دوم خطبه غدیر: فرمان الهی برای مطلبی مهم، بخش سوم خطبه غدیر: اعلان رسمی ولایت و امامت دوازده امام علیهم السلام، بخش چهارم خطبه غدیر: بلند کردن امیرالمومنین علیه السلام بدست رسول خداصلی الله علیه و آله، بخش پنجم خطبه غدیر با تاکید بر توجه امت به مسئله امامت طرح شد.

**تبلیغات محیطی و فضا سازی محیط اداره

تزیین و فضاسازی و نصب بنر های مختلف و پخش صوت و کلیپ ها و تصاویر اعیاد و مولودی از طریق صوت طبقات و نمایشگر های سازمان و همچنین نصب پوستر و پرچم های ویژه و یکسان بر روی کلیه ی اتومبیل های سازمان

** نصب پرچم و پوستر برروی کلیه اتومبیل های اداری و استیجاری در دهه ولایت

***مسابقه ی انشا ویژه ی فرزندان همکار با دو موضوع:

الف: من شیعه هستم چون......

ب: چون شیعه هستم باید......

** مسابقه ی سخنرانی های کوتاه در دهه مبارک امامت که روزانه یک فایل صوتی کوتاه ارسال و لینک مسابقه بعد از دهه نیز همانند مسابقه غدیریه ارسال گردید .

** مسابقه ی کیک غدیر ویژه ی خانواده ها

خانواده ها و همکاران در منزل با پخت و تزیین کیک غدیر و امامت، اذهان فرزندان را با این جشن بیشتر دگیر و ضمن ایجاد نشاط و جشن در منزل با ارسال عکس از کیک های خود در این مسابقه شرکت نمودند. عکس و فضای ایجاد شده در این کیک مورد داوری قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این دهه و در آستانه ی عید سعید غدیر ضمن پخش سرود و مولودی در سالن سازمان با حضور مدیران و معاونین هر طبقه در اتاق همه ی همکاران با تبریک این اعیاد و توزیع بستنی بین همکاران و ارباب رجوع توسط این مسئولین، محیطی شاد و عیدانه در سازمان برقرار شد.