مشارکت و استفاده از توان علمی و تخصصی دانشگاه‌ها موثر در جهش تولید

دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان و جمعی از پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با رییس جدید دانشگاه سلمان فارسی شهرستان کازرون صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد دهه مبارک ولایت و امامت اظهار داشت: مشارکت و استفاده از توان علمی و تخصصی دانشگاه‌ها در اجرا و نظارت می‌تواند نقش مؤثری در رونق اقتصاد و جهش تولید داشته باشد.

حمید رشیدی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون و کوهچنار نیز گفت: رسالت اصلی این مدیریت دانش گستری در محیط های کشاورزی و ارائه خدمت به بهره برداران می باشد، سپس در خصوص فعالیت‌ها و عرصه‌های فعالیتی این مدیریت توضیحاتی را ارائه نمود و بر تعامل با دانشگاه به‌منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، نظارتی و مشاوره‌ای در جهت بهبود برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه بخش کشاورزی، تاکید کرد.

غریب فاضل‌نیا رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین جهاد کشاورزی و بالاخص حجت الاسلام قائمی، بیان داشت: ظرفیت بالای زیرساخت‌های مناسب حوزه‌های کشاورزی و منابع طبیعی در کازرون  فرصتی طلایی برای تقویت تولید است. دانشگاه سلمان این آمادگی را دارد تا براساس نیاز در راستای حل مشکلات منطقه کمک کار حوزه کشاورزی باشد.