سپاه و جهاد دو بازوی توانمند انقلاب

دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان و جمعی از پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرونصورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این دیدار ضمن تبریک اعیاد دهه مبارک ولایت و امامت اظهار داشت: سپاه و جهادکشاورزی به عنوان دو بازوی توانمند انقلاب زمینه هم‌افزایی و پیشرفت طرح‌های کشاورزی و سازندگی در روستاها را فراهم نموده‌اند.

سپاه پاسداران در طول این سالیان، منشا خدمات و برکات بزرگی برای این نظام و انقلاب بوده و انشاءالله از این پس نیز خواهد بود.

حمید رشیدی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون و کوهچنار نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کشاورزی در شهرستان بر همکاری و هم افزایی ناحیه مقاومت بسیج و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در راستای توسعه پایدار بخش کشاورزی و رونق هدفمند تولید و برنامه ریزی به منظور افزایش توان معیشتی کشاورزان در چهار چوب اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی تاکید نمود .

سپس غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ضمن خوش آمد گویی گفت: سپاه و بسیج در تمامی سطوح برای خدمت به نظام و مردم ،همیشه آماده بوده و وظیفه خود را پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی می دانند. از خدمات جهاد گران کشاورزی در رفع محرومیت و خدمت به مردم از اوایل انقلاب تاکنون خصوصا مساعدت در اجرای طرح‌های اقتصادمقاومتی تشکر کرد و با ذکر رشادت های سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جهاد را گرامی داشت و حفظ و تقویت روحیه جهادی را لازمه پیشرفت و بقای نظام جمهوری اسلامی دانست.