مسئول عقیدتی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اقلید از برگزاری جلسه شورای فرهنگی و عقیدتی این مدیریت خبر داد. به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین کلانتری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان مرودشت بر اهمیت برگزاری جلسات شورای فرهنگی در مدیریت شهرستان ها اشاره کرد و گفت اداره امور فرهنگی و آموزش عقیدتی یکی از ستون های اصلی مدیریت است.

وی تصریح کرد توجه به امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه بوده و باید سرلوحه فعالیت های اداری کارکنان باشد. او در ادامه به بیان مباحث فرهنگی چون عفاف و حجاب ، توجه به بازسازی عتبات عالیات، تشکیل کمیته های روستایی و عشایری و فعالیت های قرآنی پرداخت و با بیان نقش مهم جهاد کشاورزی در احیای زکات تصریح کرد این ارگان باید تمام تلاش خود را در زمینه احیای این واجب دینی بکار گرفته و کمک کند تا مبالغ جمع آوری شده در کمک به محرومان استفاده شود. ظریفکارفرد، معاون اداره امور فرهنگی و توسعه ی ارزش های اسلامی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان نامگذاری سال جدید بنام سال جهش تولید گفت: بخش کشاورزی از مهم ترین بخش ها در زمینه حفظ امنیت غذایی کشور است و درآن جهش تولید نمود عینی دارد. وی با بیان سرفصل های مباحث امور فرهنگی و آموزش عقیدتی در ادارات ابراز کرد: معروفات و منکرات هر مجموعه باید شناخته شود و با در نظر گرفتن آن ها به بهبود مجموعه اداری درمسیر دستیابی و تعالی  به اهداف سازمان و جهش تولید کمک کرد.

در این جلسه میرطالبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید، مسئول عقیدتی و عفاف و حجاب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مسئولین و روسای ادارات دامپزشکی، منابع طبیعی، تعاون روستایی، امور عشایر، ایستگاه تحقیقات کشاورزی شهرستان نیز حضور داشتند.