محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و هیات همراه با حضور در دفتر مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس با مدیر و معاونین و روسای ادارات تعاون روستایی تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، در این جلسه دکتر رحیمی مدیر سازمان تعاون روستایی گزارشی از فعالیت شبکه تعاون روستایی ارائه نمود.

سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  در دیدار با هدایت الله رحیمی مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت : قطعا سازمان تعاون روستایی در بزنگاه های حساس به داد مجموعه کشاورزان می رسد، با خریدهای خوب و به موقعتان با آن تشکل های خوبی که در جمع شما حضور دارند و با اعتمادی که کشاورزان به شما می کنند، می تواند  به بخش عظیم کشاورزی در استان فارس کمک کند. ما یک خانواده بزرگ هستیم خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و شما یک سهم عمده ای در این قضیه دارید. ما باید اعتماد از دست رفته کشاورزان و در بعضی مواقع تعاونی ها را به آن ها برگردانیم اگر این هنر را به خرج دهیم خیلی می توانیم کمک کنیم و شما هم خیلی می توانید اثرگذار باشید.