به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس این مراسم به همت اداره امور فرهنگی و توسعهی ارزش های اسلامی و هیئت شهدای سنگر ساز بی سنگر در سازمان با حضور بالغ بر 350 نفر با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی در محوطه ی باز برگزار گردید.

این مراسم با برنامه ریزی سه ماهه در جلسات متعدد حوزه نمایندگی ولی فقیه و هیئت شهدای سنگر ساز بی سنگر و اداره امور فرهنگی آغاز و پس از انجام مقدمات لازم از جمله تعیین محل و مکان قرار گیری عزاداران و نحوه رعایت موارد بهداشتی با دریافت مجوز برگزاری مراسم توسط هیئت و استعلام از ستاد کرونای استان اقدامات لازم صورت پذیرفت.

قبل از آغاز  ماه محرم هماهنگی های لازم جهت دعوت از مداحان به نام استان صورت پذیرفت و از همکاران نیز جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمد. همچنین همکاران و خیرین نیز با اهدا ی نذورات خود همت نموده و چراغ این مراسم هرچه با شکوه تر روشن شد و علم عزای اهلبیت زمین نماند.

گفتنی است بالغ بر سیصد میلیون ریال هزینه شد که صرف فضا سازی و تهیه ی بسته های بهداشتی و پذیرایی از عزاداران گردید و با اعلام دستور العمل به شهرستان ها و ادارات تابعه نیز در کلیه این ادارات و مدیریت ها مراسمی به همین شکل برگزار شد.