مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از مرکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی حومه شهرستان کازرون بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان،  این بازدید با حضور سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های کازرون و کوهچنار و تعدادی از مسئولین ادارات این مدیریت انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی گفت:  امروز بخش قابل ملاحظه‌ای از تولید محصولات کشاورزی در زمینه‌های مختلف، مرتبط با تلاش و نقش موثر مراکز خدمات و ترویج جهاد کشاورزی است. این مراکز با نظارت بر کیفیت و کمیت تولید و سطح زیر کشت، از نظر علمی و کارشناسی، کشاورزان را در کلیه مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول یاری می کنند. كسب لوح تقدير رئیس سازمان از وزير محترم جهاد كشاورزي، انتخاب به عنوان مدير برتر استان و برتر شدن اين سازمان در بيست و سومين جشنواره شهيد رجايي مرهون همراهی، همکاری و مشارکت همه همکاران در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی فارس بالاخص نیروهای خط مقدم عرصه خدمت در این مراکز است.  همه همکاران باید بهم کمک کنیم تا سازمان را در جهت رشد، تعالی و موفقیت پیش ببریم.

حمید رشیدی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های کازرون و کوچنار نیز گفت: مراکز خدمات پنجه های سازمان هستند و آخرین نقطه است که با مردم که اصلی ترین جایگاه کاری ما هست ارتباط دارند. کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی سعی می کنند با آموزش های متعدد کشاورزان و بهره‌برداران را برای انجام بهترین عملیات زراعی و باغی تشویق کرده تا هم درآمد پایدار داشته باشند و هم منابع، آب و خاک خود را نیز حفظ کنند. مسئولین تمامی بخشهای اجرایی و تخصصی مدیریت می بایست حضور فعال در مراکز داشته و سیاست های اجرایی مدیریت را براساس پتانسیل های مراکز ارائه نمایند.

در پایان از خدمات و تلاش‌های مجموعه همكاران در مراكز جهاد کشاورزی تقدير و تشكر شد.