این مراسم با حضور همکاران و سخنرانی حضرت آیت اله عابدی رییس اسبق حوزه ی علمیه ایتان فارس و مرثیه خوانی مداح و ذاکر اهلبیت کریم پور در محوطه سازمان جانی مضاعف به کارکنان جا مانده از پیاده روی اربعین بخشید.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در حاشیه ی این مراسم ضمن تشکر و قدر دانی از هیئت شهدای سنگر ساز بی سنگر و اداره ی امور فرهنگی و توسعه ی ارزش های اسلامی که این مراسم را به بهترین شکل با رعایت کامل پروتکا های بهداشتی تدارک دیده اند گفت: اگرچه امسال به دلیل این بیماری منحوس دور از کربلا و حرم حضرت ابا عبداله هستیم ولی به فرمایش مقام معظم رهبری اگرچه دوریم به یاد تو سخن میگوییم، خیلی ها عاشق و مشتاق حضور در راهپیمایی و کنار مضجع شریف امام حسین علیه السلام بودند و سلام به ابالفضل العباس ساقی العطاشا و زیارت سایر شهدا و شاه نجف را هرروز مرور می کردند.

قائمی اظهار داشت: امسال اولین سال فراق سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی است و اربعین امسال یک اربعین خاصی شد، عراقی ها اشتیاق خود را جهت حضور ایرانیان نشان دادند و به نیابت از ایرانی ها بالاخص سردار شهیدمان زیارت کردند. حضرت آقا نیز نکته ای را فرمایش دادند که مثل همیشه راهگشا بود و این نکته آن بود که زیارت و راهپیمایی اربعین را منوط به دستور ستاد ملی کرونا کردند، لذا مردم زیارت اربعین را در منزل به نیابت از همه ی عاشقان این راهپیمایی به صورت همزمان برقرار کنند.

ما نیز امروز با این مراسم مطلوب آرزومند قبولی زیارت از راه دور را داریم و امیدواریم در سال آینده جز رائرین حضرت سیدالشهدا در اربعین باشیم.