مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مراسم اربعین حضرت اباعبداله الحسین (ع) با رعایت کامل موارد بهداشتی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور همکاران این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حجت الاسلام سید محسن قائمی افزود: این مراسم با سخنرانی آیت اله عابدی رییس اسبق حوزه ی علمیه ایتان فارس و مرثیه خوانی مداح و ذاکر اهل بیت کریم پور برگزار شد.

وی ضمن تشکر و قدر دانی از هیئت شهدای سنگر ساز بی سنگر و اداره ی امور فرهنگی و توسعه ی ارزش های اسلامی که این مراسم را به بهترین شکل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تدارک دیده اند، تصریح کرد: اگرچه امسال به دلیل ویروس منحوس کرونا؛ دور از کربلا و حرم حضرت ابا عبداله هستیم ولی به فرمایش مقام معظم رهبری اگرچه دوریم به یاد تو سخن می گوییم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خیلی ها عاشق و مشتاق حضور در راهپیمایی کنار مضجع شریف امام حسین (ع) بودند و سلام به ابالفضل العباس ساقی العطاشا و زیارت سایر شهدا و شاه نجف را هر روز مرور می کردند.

وی اظهار کرد: امسال اولین سال فراق سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی است و اربعین امسال یک اربعین خاصی است، عراقی ها اشتیاق خود را جهت حضور ایرانیان نشان دادند و به نیابت از ایرانی ها بالاخص سردار شهیدمان زیارت کردند.

قائمی با اشاره به اینکه حضرت آقا نیز نکته ای را فرمایش دادند که مثل همیشه راهگشا بود و این نکته آن بود که زیارت و راهپیمایی اربعین را منوط به دستور ستاد ملی کرونا کردند، تاکید کرد: لذا مردم زیارت اربعین را در منزل به نیابت از همه ی عاشقان این راهپیمایی به صورت هم زمان برقرار کنند.

وی اظهار کرد: ما نیز امروز با این مراسم مطلوب آرزومند قبولی زیارت از راه دور را داریم و امیدواریم در سال آینده جزء زائرین حضرت سیدالشهدا در اربعین باشیم.