میلاد با سعادت منجی عالم بشزیت حضرت ولی عصر ارواحنا فدا درنمازخانه جهاد کشاورزی استان فارس با حضور معاونین، مدیران و همکاران سازمان برگزار گردید. در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بحرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس به سخنرانی پرداخت.

بحرانی اظهار داشت: وقتی امان زمان (عج) ظهور می کند مثل آب باران بدی ها را می شوید عشق و امید به مردم میدهد. وی افزود وقتی خداوند به انسان فرزندی عطا می کند هرچقدر پدر و مادر مسن تر شوند و فرزند نیز مسن شود آنها دست از فرزند و تربیت او برنمی دارند و اورا رها نمی کنند و تا هوشیارند نسبت به تربیت و هدایت او حساس هستند در این شرایط و مقایسه ای کوچک چگونه می توان انتظار داشت که خداوند رحمان و رحیم و مالک انسان و همه هستی و به عنوان عقل کل از تربیت انسان غفلت نکند؟ به همین دلیل است که در عالم تشیع ما اعتقاد داریم که این عالم با حجت است و این عالم بدون واسط فسض رها نمی شود. حضرت ولی عصر حیات بخش است و زندگی بدون انتظار زندگی نیست و مردگی است. بزرگترین حجاب بین انسان و امام زمان خود انسان است. آن عامل اصلی که انسان را محروم میکند نفسانیت استو بزرگترین نشانه انسان پاکیزگی است.

وی خاطر نشان کرد: نمی شود انسان ادعا کند امام زمانی است ولی در زندگی اش ناپاکی باشد، هرکس به اندازه پاکی اش راستگو و منتظر است. جامعه امام زمان جامعه پاک است. باید حقیقت را در انتظار شناخت و در زمان غیبت اگر به دلایلی خداوند حجت خود را پنهان می کند اما برای حقایق دین برای ما راهگشایی کرده است.

در ادامه این مراسم ضمن قرعه کشی مسابقه پیامکی نیمه شعبان و افراد حاضر در جلسه به هجده نفرهدایایی اهدا گردید و در خاتمه گروه تواشیح اجرای نمود.