بهرامی:

توزیع سوخت بین 10هزار و 500 خانوار عشایر در فارس

مدیر کل امور عشایر استان فارس گفت: یکی از خدمات رسانی های مهم این اداره کل توزیع نفت سفید و گاز مایع است که در این راستا ده هزار و پانصد خانوار عشایری در استان فارس پس از ثبت نام در سامانه الکترونیکی، سهمیه خود را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به نقل از خبرنگار ایانا در استان فارس، روح الله بهرامی تصریح کرد: با شروع فصل بارش و سرد شدن هوا، از اوایل مهر ماه تاکنون بیش از 900 هزار لیتر نفت سفید و بالغ بر30 هزار سیلندر گاز مایع بین خانوارهای عشایری توزیع شده است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از آتش سوزی مراتع و تامین نیازهای عشایر در 32 جایگاه ذخیره سوخت با عاملیت شرکت تعاونی، توزیع نفت سفید و سیلندر گاز در مناطق عشایری استان انجام می شود.

بهرامی ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح توزیع عادلانه و نظام مند نمودن فرآیند عرضه سوخت به عشایر واقعی، تسریع در امر سوخت رسانی و جلوگیری از تخریب مراتع و خدمات بیشتر به جامعه مولد عشایری است.

گفتنی است، 23 شرکت تعاونی تحت نظر اتحادیه تعاونی های عشایری به جامعه مولد عشایری در استان فارس خدمات رسانی انجام می دهند.