محمد محسن ظریف کارفرد معاون اداره امور فرهنگی و توسعه ی ارزشهای اسلامی سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن حضور در جلسه شورای فرهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زرین دشت جهت ارزیابی و تبیین فعالیت های فرهنگی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس، در این جلسه که با حضور حجت الاسلام مراد نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت، روح اله دیانت مدیر جهاد کشاورزی، معاونین، مسئولین ادارات تابعه و مسئولین مراکز خدمات تشکیل شد، مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص وظایف شورای فرهنگی و فعالیت های انجام گرفته اعمم از نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر و.. توضیحاتی ارایه نمود.

روح الله دیانت مدیر جهادکشاورزی ضمن تبریک بمناسبت حضرت محمد مصطفی ص و امام جعفر صادق ضمن خیر مقدم از حضور معاون اداره امور فرهنگی و توسعه ارزشهای اسلامی سازمان و همکاران در خصوص بحث فرهنگی و رسالت جهادکشاورزی و ارتباط آن و تعامل با ادارات و همدلی همکاران نکاتی یاد آور شد و در خصوص فعالیت های کشاورزی شهرستان و محصولات کشاورزی گزارشی کامل ارائه کرد.

ظریفکار فرد نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات فراوان حجت الاسلام نوروزی به تبیین سرفصل های کاری و همچنین چارت حوزه نمایندگی ولی فقیه پرداخت و گفت: شهرستان زرین دشت با توجه به وجود مسئول دفتر توانمند و مدبر با استفاده از نیرو های متعهد و پتانسیل بالا جزو شهرستان های شاخص در امور فرهنگی است.

وی افزود: استفاده از نیروهای مردمی از بطن بهره برداران و کشاورزان و دامداران به عنوان عامل قوی در امر زکات، و تبدیل تهدیدات به فرصت در ایجاد شهرک گلخانه ای با نگاه شعار سال و جهش تولید یکی از نقاط قوت و الگویی این شهرستان است.