جلسه شورای فرهنگی مدیریت جهادکشاورزی  شهرستان داراب با حضور ظریف کارفرد معاون اداره ی امورفرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، صالحی معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان، عباسپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت، اعضای شورای فرهنگی مدیریت و روسای ادارات تابعه و مراکز خدمات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس، این جلسه با دستور کار بررسی برنامه های اجرا شده در مدیریت و ادارات تابعه و بررسی رئوس کاری برگزار شد. ظریفکار فرد در این جلسه گفت شعار سال و جهش تولید جز از راه فرهنگ و مدیریت جهادی با نگاه شناخت معروفات و منکرات اداری نمی گذرد.

معاون اداره ی امور فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان همچنین افزود: ابتکار تشکیل صندوق جهت برگزاری مراسم و کمک های مومنانه از خروجی های موفق شورای فرهنگی در این شهرستان است. همچنین پیگیری پروژه ی آبرسانی قلاتویه و پروژه های مختلف فعالیتی در قالب فرهنگ و مدیریت جهادی و نیز استفاده از همیاری ادارات وابسته و سایر ادارات شهرستان در مبارزه با ملخ و کسب مقام برتر طرح گندم بنیان در کشور، شروع طرح زوال مرکبات از شهرستان داراب ... نقاط قوت شهرستان است که حاکی از توانمندی و پتانسیل بالا و تعهد ستودنی نیروها و مدیریت این شهرستان دارد که ما به خود می بالیم.