به گزارش خبرنگار "پرتو امید"، در این جلسه پس از قرائت قرآن کریم ابتدا حجت الاسلام بحرانی سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تشکر و قدردانی از حسن نظر حضرت آیت الله ایمانی به علت اختصاص وقت ملاقات مدیران این سازمان گفت: قطعا این نوع جلسات که توام با نصایح و تذکرات حضرت عالی است زمینه ای برای استواری و رغبت بیشتر حاضرین در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: مجموعه مدیران خانواده بزرگ جهاد کشاورزی به عنوان خادمان مردم و همچنین متولیان امر مهم بخش کشاورزی، مسئول تامین امنیت و سلامت غذایی مردم هستند و امروز به عنوان عهده داراین مهم به تلاش شبانه روزی می پردازند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت این مهم، می طلبد ضمن برنامه محوری و تلاش و دور اندیشی و نیاز به همت جهادی در این راستا و همچنین با توجه به این که بحمدالله مجموعه ی حاضر، مجموعه ای همراه، مستعد، پای کار و با پتانسیل عملی مناسبی هستند که همواره با بهره مندی از نصایح، پندها و پیشنهادات و تذکرات جنابعالی و دیگر بزرگان و علما می توانند در جهت تحقق بایسته ها و منویات مقام معظم رهبری در این امر خطیر و مهم، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف این استان به خصوص در مبحث اقتصاد مقاومتی که جهاد کشاورزی می تواند نقش به سزایی داشته باشد موفق باشند.
در ادامه این نشست محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مسئولیت در حوزه جهاد کشاورزی سنگین است و یکی از گسترده ترین وزارتخانه هایی است که وظیفه بسیار مهم امنیت غذایی و تامین غذای مردم را برعهده دارد.
وی افزود: رشد اقتصادی ۵ درصدی در بخش کشاورزی داشته ایم که کمک شایانی را به دیگر بخش ها کرده است و خوشبختانه حرکت های خوبی انجام شده است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در بحث نظام ترویج و آموزش به بهره برداران و کارکنان در کشور دارای رتبه اول و همچنین بالاترین سرانه اجرا و مطالعه آبیاری تحت فشار را در کشور دارا می باشد اما همچنان به کار بیشتر نیازمند هستیم.
قاسمی در خاتمه سخنان خود یادآور شد: فضای بزرگتری برای کار در جهاد کشاورزی وجود دارد که امیدواریم با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان فارس و رهنمودهای ایشان بتوانیم وضعیت بخش کشاورزی را در تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال می باشد، گام برداریم.