حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بحرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به همراه حجت الاسلام شهوندی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان، از کشتارگاه دام فارس و نحوه کشتار و کنترل موارد دقیق و خاص ذبح شرعی توسط ذابحین و ناظرین شرعی این واحد بازدید نمودند.

این کشتارگاه که به عنوان تنها کشتارگاه صنعتی شهر شیراز فعالیت دارد با ظرفیت کشتار دوهزار دام سبک و دویست دام سنگین به صورت سه شیفت، اشتغال 140 نفر اعم از ذابح و ناظر و دکتر دامپزشک و...  را به طور مستقیم به همراه داشته است و در حال حاضر به طور میانگین روزانه با کشتار نهصد دام سبک و پنجاه دام سنگین گوشت سالم و بهداشتی و حلال را به شیراز و بعضی شهرستان ها ارسال می نماید و به زودی با افتتاح خط بسته بندی گوشت این کشتارها بسته بندی های متنوع و مرغوب را با اشتغال حداقل 15 نفر به طور مستقیم فراهم می آورد.
به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این بازدید ضمن اعلام خرسندی و تقدیر و تشکر و خدا قوت به کلیه افراد مشغول در این کشتارگاه از میرعامل و هیئت مدیره تا دکتر و ذابح و ناظر و کارگران این واحد از روند ذبح شرعی و بهداشتی این کشتارگاه گفت: تلاش شما در رسیدن غذای حلال، طیب و بهداشتی به سفره های مردم عبادت و ستودنی است و قطعا در نزد خدا اجرش محفوظ است. همانطور که در کلام امام معصوم علیه السلام است؛ بالاترین منزلت انسانی عبادت و بندگی خدا و خدمت به مردم است. مطمئنا این خدمت که شما اینقدر دقیق در تهیه گوشت حلال و بهداشتی به خرج می دهید از نظرها مخفی نخواهد بود و ان شاء الله در دنیا و آخرت موجب برکت و رحمت برای شما خواهد بود.
بحرانی در آخر به ارائه پیشنهاداتی جهت بهتر شدن فعالیت ها به مدیر عامل و هیئت مدیره این واحد صنعتی ارائه نمود.