همزمان با افتتاح دو واحد گلخانه در چهارمین روز از دهه فجر در شهرستان سپیدان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس گفت: توسعه گلخانه ها گامی ارزشمند در راستای رونق و جهش تولید است و باعث افزایش اشتغال، توسعه اقتصادی و رشد و شکوفایی این شهرستان می‌شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، عبدالرضا قاسم پور تصریح کرد: شهرستان سپیدان دارای پتانسیل ها و قابلیت های زیادی در بخش کشاورزی است و مردم این شهرستان با سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نقش تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی و توسعه پایدار استان فارس ایفا می‌کنند.

وی افزود: در دهه فجر امسال 33 طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان سپیدان با اعتبار بالغ بر 570 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که هشت طرح آن در حوزه کشاورزی است.

قاسم پور بیان کرد: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی پیاده سازی سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در دستور کار مردم و مسئولین شهرستان سپیدان است که با وحدت و همدلی میسر می شود و در این راستا دولت نیز وظیفه حمایتی و نظارتی خود را به خوبی ایفا می کند زیرا برنامه های اقتصاد مقاومتی با حمایت از سرمایه های درون کشور، حمایت از فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان محقق می شود.

او همچنین عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه منابع آبی وجود دارد و مزیت گلخانه ها در زمینه مصرف کم آب و افزایش راندمان تولید، تمام همت مجموعه جهاد کشاورزی در جهت مساعدت و حمایت از گلخانه هاست.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه مشارکت مردم باعث دستیابی به موفقیت و پیروزی می شود، ابراز کرد: گستردگی پروژه ها نشان می دهد که مردم سپیدان به منظور تحقق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری برای ایجاد اشتغال و جهش تولید سرمایه گذاری می کنند و در هر طرح و برنامه و عرصه ایی که مردم حضور پیدا کنند پیروزی حاصل می شود.