رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز پرورش ماهیان خاویاری ملوسجان شهرستان بیضا بر اهمیت امنیت سرمایه‌گذاری و صادرات تاکید کرد و گفت: این دو موضوع باید در دستور کار پیگیری باشد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، محمد جواد عسکری در حاشیه بازدید خود با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری و جذب منابع لازم تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار و تامین امنیت سرمایه‌گذاری در این پروژه بسیار اهمیت دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری با این مرکز پرورش ماهی هستند، اظهار کرد: با همکاری متقابل، ظرفیت تولید ماهی خاویار با اهداف صادراتی و  ایجاد اشتغال در منطقه افزایش پیدا می کند.

 او از مدیریت مرکز پرورش ماهی ملوسجان شهرستان بیضا خواست تا در زمینه اجرای طرح توسعه، با به کارگیری دانش فنی روز، نسبت به افزایش بهره‌وری تولید نیز اهتمام جدی داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه این مجموعه بزرگترین مرکز پرورش ماهی خاویار در استان‌های غیرساحلی کشور است که سالانه ۱۲۰ تن گوشت ماهی خاویار و 3 هزار کیلوگرم خاویار را تولید می‌کند، افزود: رعایت ملاحظات زیست‌ محیطی در این طرح امری ضروری است که برای پیشگیری از آلودگی های محیط زیست نیازمند اقدامات کارشناسی در این زمینه هستیم.

در این بازدید محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علی فلاح مدیر شیلات این استان و تعدادی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.