مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی 2 از تاریخ بیست و هشتم آبان ماه تا هفتم آذر ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف محرومیت زدایی از مناطق روستایی و عشایری برگزار و به بهره برداران بخش کشاورزی ارائه خدمت شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، صدیقه مویدی با بیان اینکه رزمایش مذکور با گرامیداشت شهید مدافع حرم ابوذر فرح بخش و شهید مدافع امنیت محمد مویدی بر پا شده بود، تصریح کرد: در این رزمایش 4500 راس دام سنگین علیه بیماری تب مالت واکسینه شد و 300 مورد مشاوره، معاینه و درمان دام انجام گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در رزمایش جهاد گران فاطمی 2 در حوزه های دیگر خدمات متنوعی به بهره برداران ارائه شده است، اظهار کرد: توانمند سازی مربیان جهش تولید، 160 نفر روز آموزش تخصصی در زمینه جهش تولید در دیمزارها و آموزش خبازان از دیگر اقدامات انجام شده است.

به گفته وی؛ توزیع بسته‌های معیشتی، آسفالت جاده بین مزارع، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و کشاورزی تخصصی در مناطق مشترک عشایری و روستایی نیز صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه در این رزمایش دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز با گروه‌های جهادی هم‌افزایی و همکاری داشتند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به‌دنبال خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گروه‌های جهادی است.