سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان از جذب 10 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در سال 1401 در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، هومان جلالی دو قزلو گفت: با جذب اعتبارات مذکور 12 دستگاه از انواع ادوات زراعی و باغی و دنباله بند ها خریداری و به ناوگان مکانیزاسیون این شهرستان سروستان افزوده شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تسهیل جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون یکی از برنامه های مهم بخش کشاورزی شهرستان سروستان است، عنوان کرد: این میزان تسهیلات از محل منابع داخلی بانک و با کارمزد مشارکت 20 درصدی به بخش مکانیزاسیون شهرستان سزوستان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه تقویت ناوگان مکانیزاسیون بخش کشاورزی ضمن ارتقاء ضریب مکانیزاسیون موجب کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری در کشاورزی و در‌آمد بهره برداران می‌شود، بیان کرد: در سال جاری نیز متقاضیان دریافت تسهیلات این بخش می‌توانند به جهاد کشاورزی شهرستان سروستان مراجعه و درخواست‌های خود را تقدیم کنند تا ضمن بررسی در لیست متقاضیان قرار گیرند.

جلالی دو قزلو افزود: با اعطای تسهیلات خرید انواع سمپاش‌ها، کود پاش، گاو آهن، مرز کش، روتیواتور، کولتیواتور، دیسک، نشاکار و انواع ماشین های کشاورزی امکان پذیر است.