به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمدصادق فانی تصریح کرد: بازرسی ها از مرغ فروشی ها، قصابی ها و میوه فروشی ها بوده است و تخلفات شناسایی شده پس از ثبت به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نظارت مستمر بر بازار در قالب گشت های مشترک توسط مدیریت جهاد کشاورزی، ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف انجام می شود، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال در راستای ساماندهی بازار ۲۵۵ تن اقلام تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره ای منتخب توزیع شده است، ابراز کرد: این اقلام شامل ۱۶تن شکر، ده تن گوشت گوساله منجمد، ۷۷ تن برنج و ۴۷ تن مرغ منجمد بوده است.

او می افزاید: علاوه بر شکر تنظیم بازاری سهمیه این شهرستان به منظور رفاه حال شهروندان و شکسته شدن قیمت شکر در بازار اقدام به تهیه ۱۰۵تن شکر از کارخانه قند شهرستان شد و در بین شهروندان توزیع گردید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از همشهریان درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در توزیع اقلام تنظیم بازار به واحد بازرسی و تنظیم بازار این معاونت گزارش دهند.