مدیر جهاد کشاورزی جهرم ضمن درخواست تخصیص تسهیلات ویژه باغداران و نخل کاران، خواستار ارتباط مستقیم کشاوران پیشرو با بازرگانان خارجی و برنامه ریزی جهت سفر به کشورهای هدف گردید. در ادامه این دیدار12 طرح آب و خاک شهرستان جهرم از جمله : احداث چند کانال، احیا و مرمت قنوات و ترمیم و تکمیل بند های انحرافی در شهرستان، از جمله درخواست های مدیر جهاد کشاورزی جهرم بود که به وزیر جهادکشاورزی ارائه گردید. حسن زمانی، ضمن تقدیم طرح های آب و خاک، خواستار تأمین بودجه جهت اجرای هر چه سریع تر طرح های ارائه شده در سطح شهرستان گردید.

دیدار با معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی
زمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم در ادامه ملاقات با وزیر جهادکشاورزی با برومندی، معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی نیز دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست که با حضور جمعی از باغداران و کشاورزان پیشرو شهرستان انجام شد در خصوص تثبیت قیمت خرید خرمای شاهانی و قیمت گذاری آن و مسائل و مشکلات کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.
در راستای حل مسائل و مشکلات نخلکارن، در نشستی با جلیلی مقدم مدیر کل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری، زمانی، مدیر جهاد کشاورزی جهرم، باغداران و نخلکارن پیشرو و هیات مدیره تعاونی باغداران شهرستان جهرم در محل وزراتخاته درخصوص مسائل و مشکلات مربوط به خرما و نخیلات طرح موضوع و بحث و تبادل نظر و پیشنهادات و راهکارهایی ارائه شد.