به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، اظهار کرد: طی بازدید بعمل آمده توسط اکیپ بازرسی کارشناسان حفظ نباتات و تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی، مرکز جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و کارشناس نظام مهندسی بخش کامفیروز، از یک کارگاه تهیه و توزیع کودهای ریز مغذی تقلبی، میزان 2800 کیلوگرم کود تقلبی همراه با کیسه های بسته بندی با نشان شرکت ارگانیک گستر سبحان و ترازو، کشف گردید و به انبار مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان، ارسال گردید. و فرد خاطی به مقامات قضایی جهت تعیین تکلیف، تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه پرونده متخلفان به منظور گذراندن مراحل قانونی تشکیل و به مراجع دارای صلاحیت ارجاع خواهد شد، افزود: روند بازرسی و پایش فروشگاه‌های عرضه نهاده‌های کشاورزی با قوت دنبال می‌شود و هرگونه محصول نامتعارف به طور دقیق بررسی و مبدا و مرکز تولید آن رصد خواهد شد.
امیریان بیان کرد: : توصیه ما به کشاورزان عزیز این است که از فروشگاه های دارای مجوز و پروانه فعالیت خریداری نمایند و هنگام خرید تاریخ انقضای محصولات و اصالت آنها را بررسی نمایند و در صورت مشاهده تخلف، به واحد حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، اطلاع دهند.