در چهارمین گردهمایی روابط‌ عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی (گراف دی)، تندیس مدیر ارشد ارتباط‌‌گر به وزیر جهاد کشاورزی تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد به عنوان مدیر ارشد ارتباط‌گر و حامی روابط عمومی‌ها در چهارمین گردهمایی روابط‌ عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی شناخته شد و تندیس این همایش به وی تعلق گرفت.

برای نخستین بار مدیران ارشد بخش اقتصادی با کمک استادان ارتباطات و همکاری سازمان مردم‌نهاد "کانون کاربران ICT" براساس استانداردهای علمی و اجرایی ارزیابی شدند تا گامی در راستای توسعه این دانش در روابط عمومی‌های حوزه اقتصادی برداشته شود.

بنابراین گزارش، همایش فوق با شعار روابط عمومی معتمد و مدیریت مقتدر با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری امروز در تهران برگزار شد و علیرضا رضازاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نیابت از سیدجواد ساداتی‌نژاد تندیس وی را دریافت کرد.

هدف از برگزاری چهارمین گردهمایی روابط‌ عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی (Grafday)، کسب دانش و راه‌کارهای علمی برای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی موثر عنوان شده است.

بر پایه این گزارش، در این همایش تعامل میان مدیران ارشد و روابط عمومی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.